Wil je een lagere bloeddruk, lager cholesterol,
meer energie en aanzienlijk minder kans op hart- en vaatziekten?

Maak het je makkelijk en heb zelf de controle
door dit pakket:
21 dagen 100% onbewerkte plantaardige voeding.

Werk aan je gezondheid door 21 dagen de kracht van 100% plantaardige onbewerkte voeding te ervaren.

100% plantaardig doet goed

Ik voel me fitter, vitaler en ik heb meer energie dankzij mijn plantaardige voeding! Al in 2004 ben ik voor het eerst vegetarisch gaan eten vooral omdat ik tegen de bio-industrie ben. In 2011 at ik helemaal vegetarisch zonder nog terug te vallen zoals eerder toen ik in periodes had waar ik af en toe nog biologisch vlees en duurzame vis at. Vanaf dat moment ben ik ook stap voor stap steeds meer alleen maar plantaardig gaan eten.
In de afgelopen 15 jaar ben ik al doende een aantal keer heel abrupt overgegaan naar 100% plantaardig eten. En dat is een van de beste methodes om echt het effect zo snel mogelijk te voelen. In 21 dagen zal je een omslag ervaren met de daarbij behorende effecten op je gezondheid. De reeds al uitvoerig aangetoonde en bewezen voordelen zoals een lagere bloeddruk, lagere cholesterol en minder kans op hart en vaatziekten manifesteren zich al in deze periode.
 

Waarom 21 dagen plantaardig?

De beste en gezondste voeding die je kunt consumeren is onbewerkte, onbespoten plantaardige voeding. In Amerika wordt dit ‘Whole food plant based’ genoemd. Ik noem het ‘onbewerkt plantaardig’. Het raakt alle facetten van gezonde voeding. Het is gezond voor je lichaam en voor de natuur. Het is duurzaam en het produceert de minste uitstoot omdat er minder water en grondstoffen gebruikt worden. Er is geen sprake van leed en uitbuiting van dieren. Daarnaast blijkt uit veelvuldig onderzoek dat mensen door middel van deze voeding het gezonds zijn en langer leven. Er is o.a. veel minder kans op hart- en vaatziekten, één van de grootste doodsoorzaken in Nederland.

Onbewerkt plantaardig is daarom de basis van het voedingspatroon. In dit patroon wordt verder de voedingswijze en eeuwenoude wijsheid uit de Traditionele Chinese Geneeskunde (TCG, of Traditional Chinese Medicine, TCM) en de Indiase Ayurveda geïntegreerd. In deze patronen kun je zelf je type of huidige disbalans makkelijk in kaart brengen en gerechten, kruiden en aanpassingen kiezen die jou systeem ondersteunen. Ook voedt de omgeving je. Juist locale seizoensgewassen zijn heel erg voedend en helend. De groenten die in je omgeving groeien in het betreffende seizoen hebben vaak al een balancerende werking. Waarschijnlijk hebben onze voorouders al eeuwen op deze wijze gegeten.

Je lichaam de tijd geven om alles te kunnen verteren voordat je jezelf weer vult met voeding is een belangrijke regel voor optimale gezondheid. Ook jaarlijks een aantal vasten dagen om je systeem te reinigen en te resetten is een goede aanvulling. Opgesomd is deze voedingswijze dus een combinatie van: onbewerkte plantaardige seizoensgebonden voeding, Ayurveda, TCM en vasten.

Omgekeerd is het ook zo dat voeding je gezondheid negatief kan beïnvloeden en daarmee leidt tot een van de grootste doodsoorzaken. Systematisch overeten of het eten van veel dierlijke bewerkte producten zijn hier een paar voorbeelden van.

Praktische informatie

Zonder pakket - week

21 dagen onbewerkt plantaardig

67,-
** Inclusief pakket** - week

21 dagen onbewerkt plantaardig

117,-
** Inclusief pakket** - ineens

21 dagen onbewerkt plantaardig ​

335,-